יום רביעי, 17 בפברואר 2010

ג'וחא נואם במיסגד

ג'וחא איש בוגר מצחיק מספר בדיחות מצחיקות הוא דימיוני מיספר וערבי .אני רוצה לספר לכם סיפור על ג'וחא .
יום אחד הופיע גו'חא במיסגד ואמר במיסגד לאנשים: אתם יודעים מה אני רוצה לספר לכם ?
אמרו כולם מה אתה רוצה לספר לנו אים לא אתם לעולם לא תדו עבר שבוע והגיא יום שישי אמר גו'חא:"אתם
יודעים מה אני רוצה לספר לכם ? כן אז אים אתם יודעים אני לא יספר לכם כי אתם יודעים עבר שבוע והגיא יום שישי
היו קבוצה שאמרה כן והיתה קבוצה שאמרה לא .אז אמר אים מישהו יודע שיספר למישהו שלא יודע
מוסר ההשכל הוא: שחייבים לענות תשובות ולא הם תשובה אחד מלאה.
הדבר המצחיק בסיפור:שחלק אמרו כן וחלק אמרו לא אז גו'חא אמר אים משהו יודע
שיספר למי שלא יודע אבל בעצם אף אחד לא ידע.

תגובה 1:

  1. לגליה היקרה,אני אהבתי את מה שכתבת את כתבת ניפלא ומקסים אני אוהבת את הבלוג שלך!!!!!!!מאוד וגם את כל הרשומות שלך.מימני:לינוי טבת חברתך הטובה.

    השבמחק