יום רביעי, 3 בפברואר 2010

טייול לנחל אלכסנדר


ביום שלישי בשעה 8 אני והכיתה שלי הלכנו לנחל אלכסנדר. וגם אמא שלי הצטרפה אני ישבתי ליד לינוי

שרנו באוטבוס צחקנו. כאשר הגענו לנחל אלכסנדר. אכלנו ארוחת בוקר . כששיימנו לאכול.

הלכנו ליראות כל מיניי נחלים . שוב המדריכה שלנו . על החיות שגרות בנחלים .

כאשר היא סיימה לדבר . נסענו למקום אחר היה שם רק נחל רק נחל אחד. וים

טילנו בים חלק אספו צדפים ואבנים טילנו עד שהגנו לחדר ששם היו תמונות של דגים

צביי ים . דיברנו עליהם וכשראינו הכל .הלכנו בקבוצה אחת לעשות מדיילה והקבוצה השנייה .

הלכה ליראות צביי ים . ראינו כל מיניי צביי ים . בסוף החלפנו קבוצה . עשיתי מדלייה ונעסנו בחזרה

לכיתה היה לי כיף מאוד.

2 תגובות:

  1. לגליה היקרה. אהבתי את הרשומות שלך את כתבת מקסים מאוד . וגם יפה נהנתי ליקרא את כל הדברים שכתבת הבלוג שלך הכי יפה מישל כולם מימני: לינוי חברתך הטובה.

    השבמחק
  2. גליה מאוד נהנתי לקרוא על נחל הלכסנדר את כתבת מקסים ומעניין ממני דורין

    השבמחק