יום שלישי, 9 בפברואר 2010

לנקום או לא לנקום


פעם אחת היו זיוית וליהי שהם ישבו אחד ליד השניה בכיתה חדשה.

יום אחד שזיוית וליהי הלכו לתחנת האוטובוס זיוית אמרה:שחכתי לקחת כסף לנסיעה!.

ליהי שאלה את זיוית אז מה תעשי?.

זיוית ענתה:יש לי מה לעשות ?אני אלך ברגל!.

ליהי לא הציאה לה הלוואה אמרה "שלום"והלכה!.

זיוית אמרה ודאי אין לה כסף להלוות לי!.

ליהי הגיעה הבייתה מותשת היא פתחה את דלת המקרר ושתתה הרבה מים בעולם היא לא שתתה ככה הרבה מים!.

ליהי קנתה בחנות קפה גלידה ופסק זמן.

עברו 3 חודשים.

וליהי הישתתפה בתחרות רוצה נגד זוהר.

ליהי נעלה את הנעליים שאמא ואבא קנו לה (במיוחד לתחרות ריצה).

הנעליים לחצו לה.

ליהי ביקשה נעליי ספורט מזיוית עלה לזיוית במוחה:"לנקום או לא לנקום".

אני לא הייתי נוקמת:

כי "האיכר שאני הייתי נותנת לה!".

דעתי על המעשה:

ליהי צודקת כי זיוית לא שאלה עם את יוכולה להשאיל לי כסף" ומחר אני יחזיר לך!!!!!!!!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה