יום שישי, 1 בינואר 2010

ברוכים הבאים ליומן של גליה

שלום שמי גליה אני אוהבת לשחק ולרוץ

ליפעמים או כול יום אני מיתקשרת ללינוי או לינוי מיתקשרת אליי

ואנחנו באות אחד לשניה ומשחקות אני מאוד רציתי כלב וחתול ביחד שהם יהיו גורים

וכשיגדלו הם יהיו ביחד כי מיגיל קטן הם לא רבים כשהיתי קטנה נסתי לרוסיה
ואבא שלי נסע לאמריקה כי הוא רצה ואני ואמא שלי לא רצינו אז אבא שלי נסע לבד בערב אני אוהבת ליראות סרטים
ולשחק במחשב במחשב אני משחקת מישחקיי בנות אני אכי אוהבת לרקוד פעם אחד היתי גרה ברמלה שם היו לי גם חברות ושם היה לידי ברכה וקניון וליפעמים הלכתי לקניון ולברכה אני בבית ספר הוברמן אני אוהבת לגור בפתח תקווה ואני אוהבת
לגור כאן ליפעמים אני מיתגעגעת לחברות שהיו לי ברמלה כשישנתי היה לי חלום מוזר מאוד ולא הבנתי הזה חלום זה ושכחתי
עוד משהו שאני יהיה גדול אני אולי יעבוד ברופא או באיפור כי אני אוהבת להיתפר אני לא אוהבת גוקים אני בת שמונה וחצי
בכיתה ג2 אני הכי אוהבת את חג שקוראים לו פורים כי מיתחפשים ואני אוהבת להיתחפש אני אוהבת לטייל וליאות משהו חדש ובלי לינסוע ל אוקרייניה ששלוש פעמים נסתי ל אוקרייניה ואני אהבתי להיות שם כי יש לי שם דודות ודודים.

תגובה 1:

  1. לגליה היקרה. אהבתי את היומן שלך הוא מעניין וניפלה ומקסים את כתבת יפה ומדויק מאוד מימני:לינוי.

    השבמחק