יום רביעי, 6 בינואר 2010

יום בחיי

בבוקר קמתי הלכתי לאכול ולשתות שטפתי פנים צחצחתי שיניים התלבשתי הלכתי לבית הספר

למדתי וחזרתי הביתה אני עושה שיעורים רואה טלויזיה הולכת לחברות לפעמים הם באות עלי

ומגיע הערב ואני חוגגת את חג המולד יש לי עץ מקושט והוא עושה אור אמא שלי מכינה אוכל מיוחד

וטעים וקנינו עוגה ואנחנו יושבים ליד השולחן ומדברים מזמינים חברות ועושים פעילויות אחר כך

משחקים אבא שלי מחביא את המתנות ואני צריכה לחפש תמתנות אמא שלי קנתה לי תיק קטן

ומצויר שם בקטנה וקוקיות ורודות שרים ורוקדים ואז מסימים את החג החברות שלי הולכות הביתה

בסוף אני מצחצחת שינים מתלבשת והולכת לישון.

אמא שלי ואבא שלי חגגו לבד אכלו דיברו וראו טלויזיה עושים מוסיקה והוכים לישון.

5 תגובות:

  1. לגליה היקרה!
    למה את הלכת לישון יותר מוקדם מההורים רציתי לדעת?
    עד מתי חגגת?.

    השבמחק
  2. ל גליה את כתבת יפה מאוד ומדויק וגם אני עשיתי את חג המולד.אני אוהבת את הבלוג שלך מאוד הוא גם מאוד יפה.

    השבמחק
  3. לגליה היקרה,
    מאוד נהנתי ליקרוא את
    משכתבת אל crismes וגם אני חגגתי

    השבמחק
  4. לגליה היקרה,
    מאוד נהנתי לקרוא על CRISMES !!!!!

    השבמחק
  5. לגליה מאוד נהנתי ליקרוא על הכל הכל הכל הכל הכל הכל
    מה שכתבת

    השבמחק